specialnovellz

Direktlänk till inlägg 19 februari 2013

Rubrik saknas

Av Amanda och Felicia - 19 februari 2013 19:11

Justins Perspektiv:


Här åker jag på min skateboard hem till en tjej som är pissed-off on me.. Du klarar det här Justin..


Jag är enterligen framme vid uppfarten till huset, jag går fram till dörren och tvekar lite innan jag plingar på dörren *pling plong*



Vanessas perspektiv:


Det plingar på dörren och jag springer ner för trappen vidare till dörren. jag öppnar dörren och.. där står Justin? Vad har han inte fattat?!

- innan du smäller igen dörren vill jag prata med dig!

- jag vill inte se eller prata med dig.

jag var precis påväg att stänga dörran när han satte sin fot ivägen och tog tag i dörren.


- Vanessa nu lyssnar du på mig! jag är trött på att du ska vara så bitter hela jävla tiden! jag försöker faktiskt reda ut den här skiten!

- Men tänk ur mitt perspektiv någon gång da! Vad är det du inte förstår? Du är en kändis som kommer åka runt på världs turneer och byter nummer hela tiden! varför skulle vi bli vänner? du kommer endå bara lämna mig!

- ja,jag kommer säkert åka på turneer men jag skulle aldrig lämna dig!

det sa han innan han snabbt puttade upp dören och kom fram till mig och.. tryckte sina läppar mot mina i en kyss?

- jag tror jag är kär i dig Vanessa..

- öh..öh. ehm.. du borde gå justin.. ehm.. öh..

han hann aldrig svara innan jag puttade ut honom och stängde och låste dörren.


fan.. fan.. varför kysste han mig?.. han.. han kan inte vara kär i mig.. han kommer bara såra mig.. Vanessa från och med nu får du börja undvika Justin,Chaz och Caitlyn..


Justins perspektiv:


hon bara puttade ut mig?.. jag sa precis att jag var kär i henne?.. FAN JUSTIN! Du förstörde allt! Hon kommer inte vilja prata med dig! IDIOT!

vad fan ska jag göra? jag åker hem och loggar inpå skype och ringer Chaz och Cait!

*******

jätte kort kapitel IKNOW! men jag är jätte dålig på novell grejjs... men jag kommer förmodligen updatera imorgon! Hejdå!


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Amanda och Felicia - 19 maj 2013 17:02

Vi ska radera bloggen... :( inte mitt beslut men jag har inte lust att skriva en novell själv och felicia vill inte skriva... Hejdå... Pussissar...

Av Amanda och Felicia - 19 maj 2013 16:49

Vi har inte uppdaterat något :o förlååååt! Jag ska skicka iväg ett sms till felicia och se hur vi ska göra!! ...

Av Amanda och Felicia - 26 mars 2013 18:22

Hejsan! Förlåt att det är så dålig uppdatering av mig, jag har ganska mycket i skolan nu vid slutspurten innan påsklovet. vi får påsklov på torsdag så dåhoppas jag att jag lägger upp ett inlägg!   under påsklovet kommer det bli bättre uppdatering...

Av Amanda och Felicia - 20 mars 2013 13:05

Morgonen efter vaknade jag utav det höga tjutandet från väckarklockan. Med en irriterad suck stängde jag av den och satte mig segt upp på sängkanten. Morgondagen hade minst sagt varit en katastrof, och värre blir det när mamma får reda på det..  Ja...

Av Amanda och Felicia - 17 mars 2013 12:52

    Chaz perspektiv.     Hade Vanessa just tryckt upp tjejen mot väggen?   wow.. Chaz.. henne ska du inte bråka med..   Vanessa sa åt dom att dra åt helvete och det gjorde dom. hon vände sig om och blickadde ut över matsalen. Allas blic...

Presentation


Hejsan! vi är 2 tjejer som driver denna novellblogg! Hoppas ni gilla'rt och stannar!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards