specialnovellz

Direktlänk till inlägg 16 mars 2013

Om Mig (Amanda)

Av Amanda och Felicia - 16 mars 2013 19:29

Namen tjena! jag har ju drivit den här bloggen ett tag och nu ska jag berätta om mig själv efter som att jag och Felicia har en deal :P Hennes beskrivning finns i inlägget under!!





jaa... jag heter Amanda ( som ni vet men.. ja)  jag är 12 år 13 i maj. depression och ätstörningar + klaustrofobi. hmm... Belieber. det bästa jag vet är att sjunga,rita/måla, vara med felicia och Rida! dock sjunger jag bara när jag e ensam... dock ritar jag typ aldrig.. dock har jag växt ur min häst så rider inte så mkt..

jaa...

Det märks kanske ganska tydligt att jag gillar Justin bieber eftersom att jag började skriva en novell om justin :P och nu har jag turen att skria den med min bästa kompis! <3

musik. musik betyder väldigt mycket för mig, jag har älskar musik ända sedan jag var liten. jag dansade runt och sjöng väldigt mycket, ända tills jag faktiskt insåg att jag sjöng som en kråka och då började med att bara sjunga när jag var själv.. Musiken har alltid kunnat få mig le. musik finns i alla olika stilar och alla låtar har olika rytmer och budskap. jag kan sitta o skriva om vad jag tycker om musik i en timme så vi lämnar  emnet. 


för er som inte vet. jag är halv finsk tjej som åker till Finland på sommarn.. men dock inte i år... :/   jaja. i Finland finns nästan alla mina släktingar på pappas sida, förutom mina sysslingar deras mamma o pappa för dom bor i norge! mina sysslingars pappa är ifrån Etiopien.


på min mammas sida har vi bara mormor och morfar,mormors bror,mammas bror.

mammas bror har jag aldrig träffat.. och varje gång jag frågar om honom så säger hon att jag inte ska prata om honom.. så.. jaa..


ööhh... den här "faktan" sög xD


haha men ja puss! //Amanda

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Amanda och Felicia - 19 maj 2013 17:02

Vi ska radera bloggen... :( inte mitt beslut men jag har inte lust att skriva en novell själv och felicia vill inte skriva... Hejdå... Pussissar...

Av Amanda och Felicia - 19 maj 2013 16:49

Vi har inte uppdaterat något :o förlååååt! Jag ska skicka iväg ett sms till felicia och se hur vi ska göra!! ...

Av Amanda och Felicia - 26 mars 2013 18:22

Hejsan! Förlåt att det är så dålig uppdatering av mig, jag har ganska mycket i skolan nu vid slutspurten innan påsklovet. vi får påsklov på torsdag så dåhoppas jag att jag lägger upp ett inlägg!   under påsklovet kommer det bli bättre uppdatering...

Av Amanda och Felicia - 20 mars 2013 13:05

Morgonen efter vaknade jag utav det höga tjutandet från väckarklockan. Med en irriterad suck stängde jag av den och satte mig segt upp på sängkanten. Morgondagen hade minst sagt varit en katastrof, och värre blir det när mamma får reda på det..  Ja...

Av Amanda och Felicia - 17 mars 2013 12:52

    Chaz perspektiv.     Hade Vanessa just tryckt upp tjejen mot väggen?   wow.. Chaz.. henne ska du inte bråka med..   Vanessa sa åt dom att dra åt helvete och det gjorde dom. hon vände sig om och blickadde ut över matsalen. Allas blic...

Presentation


Hejsan! vi är 2 tjejer som driver denna novellblogg! Hoppas ni gilla'rt och stannar!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Skapa flashcards