specialnovellz

Direktlänk till inlägg 16 februari 2013

Rubrik saknas

Av Amanda och Felicia - 16 februari 2013 14:38

Previous:

Jag gick mot utgången där jag skulle börja sparka iväg hemåt men där stog...Justin?



Vanessas Perspektiv:


Jag vände snabbt om för att gå mot andra utgången på baksidan medans Justin ropade efter mig.

"Vanessa, Vänta!" "jag vill bara prata"  åhh kan han inte bara fatta att jag inte vill prata med honom?!

"Men jag vill inte prata med dig så låt mig vara" sa jag oh började sparka iväg mot utgången för att så fort som möjligt komma iväg från Justin men han hade själcklart sin skateboarn med sig.. han åkte efter mig och snart kände jag en hand gripa tag i min handled och drog till så att jag var tvungen att stanna för att inte ramla.

- Snälla Vanessa lyssna på mig!

- Men vad är det du inte fattar Juustin?! J-A-G  V-I-L-L  I-N-T-E.

- Snälla Vanessa.. Jag vill ju bara prata med dig.

- Låt mig vara! Jag vill inte ha något med dig att göra!

Jag slet min arm ur hans grepp och började sparka iväg från Justin ennu en gång.

"VANESSA. KOM TILLBAKA" jag lyssnade inte jag bara sparkade iväg hem.


Jag tog upp nycklarna ur fickan och låste upp och gick in, självklart var inte mamma hemma.. hon var väll på jobbet som hon alltid är.. jag tog av mig mina converse och gick till köket för att göra iordningen macka och sätta mig och kolla på tv, det finns inget o kolla på så jag tog upp min dator och loggade in på skype, både Chaz och Cait var inne och båda började skriva till mig..


från Caz: vad har du gjort med Justin? han är skit sur.

till Chaz: Låt mig vara.

från Caitlyn: Varför är du så jävla taskig mot Justin hela tiden?!


Till Caitlyn: Låt mig vara.


vad är deras problem.. jag orkar inte med dom nu..  *Pling*


Från Chaz: Du kan börja prata med mig igen när du är vän med Justin, så länge du håller på som du gör mot honom nu kommer inte jag vara din vän.


Till Chaz: Visst, Hejdå.



Från Caitlyn: Vanessa Sluta! Jag trodde vi var vänner!


Till Caitlyn: Trodde jag med men det är vi ju tydligen inte dåra.


nehepp nu har man förlorar sina ända vänner på skolan dåra.. jaa.. jag ockar inte med att samtala med dom någe mer så jag loggar ut från skype och kollar mobilen, 10 sms & 5 missade samtal.. från justin...


Från Justin: Vanessa jag vill bara prata med dig snälla svara.


från Justin: Vanessa Svara!


Från Justin: Kan vi inte bara reda ut dethär?


från justin: Jag vill vara vän med dig.


Från Justin: Vanessa?..


Till Justin: VAD ÄR DET DU INTE FATTAR?! JAG VILL INTE VARA VÄN MED DIG! du kommer ändå bara lämna mig och hitta nya kompisar så låt mig vara, ett sms eller samtal till och jag blockar dig!


från justin: men jag vill vara vän med dig! jag kommer inte alls lämna dig!


han fick sin chans och från och med nu är han blockad....



Justins Perspektiv:


Jag vill ju bara reda ut allt och bli vänner? Varför vill hon inte?..

jag knappade in chaz nummer och tröck på grön lur.


- Chaz Här?

- Det e Justin. Varför vill inte Vanessa vara vän med mig?

- Jag venne brorshan.. men jag har sagt till henne att så länge hon behandslar dig som hon gör så kommer inte jag vara hennes vän.

- VA? Det kan du inte! Du och Caitlyn är hennes enda vänner!

- Det var hennes val och hon har valt.

- jaha.. men jag måste dra.. Hejdå.

mer sas inte innan jag la på.Jag gissar på att Caitlyn också har lämnat Vanessa..

bara en sak att göra.. jag måste dra hem till vanessa och prata med henne....


_______


Har inte haft tillgång till en dator men nu har jag det och nu har jag sport lov så då hoppas jag att uppdateringen blir bättre.

Vet att inlägget inte är så långt men jag är inte riktigt på humör just nu.. men kommer kanske mer undeer dagen.

Vad tycker ni?

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Amanda och Felicia - 19 maj 2013 17:02

Vi ska radera bloggen... :( inte mitt beslut men jag har inte lust att skriva en novell själv och felicia vill inte skriva... Hejdå... Pussissar...

Av Amanda och Felicia - 19 maj 2013 16:49

Vi har inte uppdaterat något :o förlååååt! Jag ska skicka iväg ett sms till felicia och se hur vi ska göra!! ...

Av Amanda och Felicia - 26 mars 2013 18:22

Hejsan! Förlåt att det är så dålig uppdatering av mig, jag har ganska mycket i skolan nu vid slutspurten innan påsklovet. vi får påsklov på torsdag så dåhoppas jag att jag lägger upp ett inlägg!   under påsklovet kommer det bli bättre uppdatering...

Av Amanda och Felicia - 20 mars 2013 13:05

Morgonen efter vaknade jag utav det höga tjutandet från väckarklockan. Med en irriterad suck stängde jag av den och satte mig segt upp på sängkanten. Morgondagen hade minst sagt varit en katastrof, och värre blir det när mamma får reda på det..  Ja...

Av Amanda och Felicia - 17 mars 2013 12:52

    Chaz perspektiv.     Hade Vanessa just tryckt upp tjejen mot väggen?   wow.. Chaz.. henne ska du inte bråka med..   Vanessa sa åt dom att dra åt helvete och det gjorde dom. hon vände sig om och blickadde ut över matsalen. Allas blic...

Presentation


Hejsan! vi är 2 tjejer som driver denna novellblogg! Hoppas ni gilla'rt och stannar!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards